S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.


Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Pri zistení závady na doručenom tovare je potrebné neodkladne urobiť nasledovné:

- Tovar pripravte a bezpečne zabaľte.

- Priložte vopred pripravený a úplne vyplnený Reklamačný protokol*

- Priložte kópiu nákupného dokladu, vyplňte a skontrolujte si všetky vyplnené osobné údaje

- Číslo bankového účtu v tvare IBAN pre prípad vrátenia peňazí

- Odovzdajte tovar na poštu alebo prepravnú spoločnosť k odoslaniu

- Tovar zasielajte na adresu:



Adresa kamenná predajňa: POMAT, Neresnická cesta 253/12, 960 01 Zvolen, Slovensko

O realizácii reklamácie nás prosím kontaktujte telefonicky na +421 45/535 35 23, prípadne e-mailom na obchod@pomat.sk
Vašu reklamáciu posúdime v čo najkratšom možnom čase, o jej vysporiadaní Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.

*Tu si môžete stiahnuť reklamačný protokol, ktorý je nevyhnutnou súčasťou reklamančného procesu - REKLAMAČNÝ PROTOKOL



Za Vašu dôveru Vám vopred ďakujeme 

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

YzJmZm